Alla inlägg den 2 juni 2014

Av skalman76 - 2 juni 2014 11:47

Nu så har jag precis kommit in med vovven (utan hundbajspåse)...skit oxå! För hon satt länge och hade verkligen mycket att få  ut. Hon satt och bajsade i fem minuter ich ut kom fem rejäla bajskorvar. Jag letade efter en påse i fickan, men hittade dessvärre ingen.

Så fort hem sen och hämta en hundbajspåse och tillbax för att plocka upp allt hennes bajs. Vovven fick stanna kvar ut i trädgården och vänta mens jag var iväg.

Sen så var det dax för mig att gå på toaletten och både kissa (gjorde jag först).....sen så var det bara att sitta kvar då jag blev bajsnödig samtidigt som jag kissade. Och ut kom tre bajskorvar, vilket var sååå sjukt skönt asså!


/Puss

Av skalman76 - 2 juni 2014 08:40

Åååh, imorse vaknade jag jalv sju och var verkligen hur bajsnödig som helst. Jag måste ju ha vaknat för att jag var bajsnödig. Så jag klev fort uppur sängen, och då snackar vi fort!

Som tur väl var så var inte toaletten hät uppe upptagen just då. Så jag kunde ta mig in och sätta mig fort.

Jag satte mig och fort kom det ut en rejält stor bajskorv. Den plumsade hejvilt men jag tyckte inte det gjorde nåt. Mami gick förbi toalettdörren och frågade; "Bajsar du, eller?" Jag svarade medans bajskorv nummer två var påväg ut; "Jaa, jag vaknade och var jättebajsnödig och nära att bajsa ner mig!"

Mami sa; "Ojdå, tur att toaletten var ledig nu då...jag hade precis varit därinne föratt bajsade då..."

Sen efter det korta samtalet så var tredje bajskorven påväg ut och det var den sista innan jag fick torka mig. Javisstja, jag kissade oxå efter att jag bajsat klart. Medans jag hade satt första toapapperet för att torka mig så kom det kiss oxå. Så då var det ju bara att släppa pappret och kissa oxå. Det kom lite kiss på fingrarna, så blöt om fingrarna blev jag oxå som luktade urin, lite blää för det.

Men det var skönt att göra både kiss & bajs på samma gång som alltid. Alltid skönt att sitta på toaletten för att både kissa och bajsa. <3<3<3


Nu ska jag käka frukost, gooooooott....älskar frukost! <3<3<3


~~Sammanlagt kom det ut fyra bajskorvar!!~~



/Puss & kram! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards