Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Vilken härlig dag

Av skalman76 - 25 juni 2014 22:29

Imorse så vaknade jag klockan halv tio och var typ nära påväg att kissa ner mig så fort uppå toaletten för att kissa säkert två liter innan det började sina asså.

Efter att jag hade kissat klart så gick jag och la mig i sängen igen för att läsa min bok som jag började läsa på igår. Läste väl tjugofem sidor innan jag började känna ett sug efter lite frukost......kom just då på att nån frukost har jag junte ätit ännu och då var väl uret halv tolv eller nåt. Magen pratade med mig och talade om att den ville ha lite frukost nuuu, så jag fick ju lyda och kliva upp ur sängen och ut i köket ;) Två mackor med skinka & tomat på och sen en tallrik med fil & cornflakes och självklart en stor kopp med kaffe, för jag hade ett litet slag av kaffehuvudvärk vid den tiden ;) Inget kaffe på läääänge blir det huvudvärk!

Så två jumbomuggar med kaffe & mjölk i. Fast jag fick ju ta mig en Alvedon oxå utöver kaffet faktiskt! Sen drog jag mig till sängen igen och läste lite till, men sen efter tio minuter så började jag bli kissnödig och lite småkåt...så jag la ifrån mig boken och satte handen i skrevet för att känna mig ännu mer kåt. Sen så blev jag ju "självklart" jättebajsnödig oxå där i samma veva så uppå toaletten för att få klämma ut det som ville komma ut och det vatt tre rejäla bajsisar.

Efter det sen så drog jag tandborsten igenom munnen, vilket var riktigt skönt faktsikt ;) Sen blev det till att ta sig in till bingen igen och få försöka att bli kåt igen, så av med linnet och trosorna innan jag la mig i sängen igen. Tuttarna blev superstora och tokhårda fort. Jag la handen i skrevet och bara förde upp och ner. Snippan blev efter ett tag våt och då kunde jag äntligen börja jucka så sängen hoppade. Jag låg bara där i två timmar och glömde verkligen bort tid och rum. Ett pling i mobilen gjorde att jag vaknade till och såg då vad uret visade. Jag hade fått ett mess av min älskade pojkvän som gärna ville komma över med lite fika. Hhehehe, jag blev väl lite stel och sådär då...men svarade fort att JAAA, kom du om en timme för jag ska ta mig en dusch nu snart ;)

Sen så renbäddade jag sängen och sådär innan han kom oxå. Kändes lite småpinsamt att vara helt uppi att vara kåt då det kom ett sånt mess, menmen!

När vi satt och fikade i köket sen så tog det väl tio minuter innan han säger (precis som jag nästan brukar säga); "Oj, men jag måste gå på toaletten och bajsa nuu...hänger du med?" Eeeh, jag tittade lite på honom först innan jag svarade; "Neej, jag tror inte dset va? Tycker nog att du får klara det själv, för vad ska jag göra medans du sitter där och bajsar?"

SEn gick han in på toaletten och satt väl där i en fem minuter bara, sen var han klar. När jag brukar bajsa så tar det oftast en kvart för mig innan jag är klar, men det är ju för sjutton så individuellt.

När han kom tillbaks igen så andades han ut och bara sa; "Guuuud va skönt det var att äntligen få sitta på en redig toalett och bajsa!" Sen så fortsatte vi att fika klart på våran budapestrulle som var så god, jag bara älskar det och kaffe till det.

Det jobbiga var ju att inte jag hade ätit mer än frukost och klockan visade ju för sjutton gubbar halv fyra ;)

Så han stack iväg och köpte oss en varsin pizza och vi delade på båda så vi fick en halva var. Pizza och PepsiMax, gooooott!


Nu ska jag komma i säng och sova, fast måste ju borsta gaddarna först!


/Pusspuss! :)))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skalman76 - 11 maj 2016 23:32

Alltså jag som hade så mkt planerat idag, men så vaknade jag imorse o hade jätteont i magen o huvudvärk...verkligen en konstig kombo! :( Men jag vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, så det fick ju bli snabbt upp på toaletten...för jag...

Av skalman76 - 5 maj 2016 10:14

Åååh, jag har nästan blivit galen nu en längre stund!!! Det har kliat o kliar fortfarande mellan mina ben, jag sitter helt naken. Neej, inte helt naken...men har inte några trosor på mig, utan bara ett pösigt o stort linne. Så jag har suttit o kl...

Av skalman76 - 4 maj 2016 22:58

Åååh, jag har sjukt ont i magen just nu! Nästan så det känns som jag behöver sätta mig på toaletten för att bajsa, men jag bajsade ju för en timme sedan...jättekonstigt! Och när jag bajsade då, så funkade det ju jättebra. Så fort jag satte mig kom ...

Av skalman76 - 28 april 2016 14:04

Japp, jag har för tio minuter sedan gått från toaletten efter att ha bajsat ett stort lass med fem bajsisar. Yeeeah, vad de plumsade...åtminstonde den första. Den var kämpig att få ut utan att krysta som bara den! Skönt var det sedan då den lossnad...

Av skalman76 - 21 april 2016 15:54

åååh, min älskade mamma kom hit en stund på eftermiddagen vid halv tre. och vad hade hon då med sig om inte en god hallon/blåbärspaj med vaniljvisp. som jag bara älskar till en stor mugg te. mums vad gott! mamma drack ju förstås kaffe, men det där ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kan du bajsa på en offentlig toalett?
 Jag vill helst inte gå in på en offentlig toalett då jag blir bajsnödig
 Det blir jobbigt om man ska vara på stan ett bra tag till
 Brukar klara mig till jag kommer hem, annars blir det jobbigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards